Totalt antall sidevisninger

fredag 4. februar 2011

Koosefredag ;)

Idag har Adele vært hjemme fra barnehagen siden vi skulle i bassenge sammen med ei venninne og sønnen hennes.

Men da vi kom til bassenge åpnet di ikke før kl 15 :/ NEEEDTUUUR! Men vi tar det igjen til uka :D Så da dro vi heller hjem til dem så ongene fikk lekt å kos`t seg sammen! Snakker om likhet på di barna, samme høyde ca,lik i kropp å oppførsel :)

Di lekte også godt sammen å det var godt i mammahjertene våre <3
Tror di kommer til å bli litt av ett radarpar i fremtiden :p

Mamma passet Nickolay så vi fikk egentid å det va veldi godt! Har savnet det veldi, men nå ser det ut til at det kan bli ofte egentid fremover. Å nå er det jo BARE 40 dager igjen til pappaen og beste kjæresten kommer hjem fra jobben :D

Kjenner jeg er en plass i livet hvor egentlig det meste går min vei, å ikke bare det så har jeg di beste vennene rundt meg som støtter å løfter meg opp når jeg evt har en grå dag :p Er veldi positiv og er sjelden sur og ulykkelig.. Noen misunner kanskje det.. mens andre liker det ;) Thats life ikke noe jeg tenker så alt for mye på ^^ Smil til verden så smiler verden til deg <3

Nyter livet som mamma og nå som alt er i orden med det meste så er jeg SUPER HAPPY om dagen :D

Xtragavazaen går også over all forventning :D Gleder meg til å gå på vekta neste gang! Å det har jeg ALDRI gledet meg til før :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar