Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. februar 2011

Herlige dag :)

Dag 3 med xtragavanza :D Nå merker jeg forskjellen!!
Ikke blir jeg uvel lenger heller.. Har gått ned 2 kg bare siden søndag! :D

Adele var i barnehagen til kl 9 i dag, hjemmedag på meg og Nickolay så vi brukte litt god tid på morningen:)

Etter luren til Nickolay (og meg) :p tok vi oss en tur til Ørtfelle på besøk til Inger-Susann,Stian og Aurora-Emilie;)

Super koselig, fikk til å med sett ett par elger ligge nedpå åkeren. Syns synd i di store dyra når det blir så mye snø at di har vansker med å gå å få i seg mat!
Skulle vært noen som kunne lakt litt mat til di en plass i skogen.
Da holder di seg jo der å vi bilister slipper å være redde for å få en på bilen :)

Hentet Adele halv 4 i bghn, å vi dro hjem. Fikk måkket litt sørpesnø fra innkjørselen før mamma og pappa kom. Di passet ongene imens jeg var på xtragavanza møtet i byen :) Suuupersnille foreldre som jeg setter UTROLIG stor pris på <3

Når jeg kom hjem sov barna søtt å jeg fikk dusjet å ordnet meg!

Gleder meg til i morgen, da skal jeg prøve meg på Zumba igjen :D
Nå over til strikking og avslappning før det blir senga neste ;)

Ha en flott kveld videre for det skal jeg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar