Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. februar 2011

Mye vil ha Mer

Enkelte dager e bedre enn andre.. idag har energien vært på topp hele dagen/kvelden.

Adele har vært hjemme fra barnehagen, å vi gikk ut i halv 10 tiden for å måkke snø.. Det va kommet MASSE snø iløpet av natten så jeg var nødt til å måkke for å komme meg ut med bilen... Vi dro nedover til byen i halv 12 tiden.. Skulle jo i bassenget igjen i dag.. men sannelig åpnet di ikke før kl 15.. Ble letter irritert men det gikk fort over.

Dro da hjem til Marita og William så ongene fikk badet i badekare i d minste ;) Gøy hadde di det <3

Foreldrene mine kom hjem til oss og passet gullene imens jeg var på xtragavanzamøtet, gikk supert i dag også :D Å treningen gikk som smurt;) Elsker denne nye energien i kroppen å HÅPER den varer å varer.. :D

Kan nesten sammenligne meg med en DURACELLKANIN ;p hehe

Ikveld har jeg strikket ferdi en hals til Nickolay som er i samme farger som monsterbuksa og lua jeg har strikket fra før :)

Håper halsen passer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar