Totalt antall sidevisninger

onsdag 2. februar 2011

Ny kampanje :D

4 dagen med xtragavanza... Jo dette går lettere å lettere ;)

Vært på zumba i dag å det var en heftig time (full time) Til å med mannfolk som kom å ble med :) Stilig syns jeg at di hiver seg med på noe så vulgært :p

Man rister jo på puppa å veeeldi på rompa så i mine øyne er det vel kanskje bare en dametime:P hehe men gøy når det e Menn med også!

Ble ihvertfall skikkelig svett å det kjentes at man hadde vært å trent;)
Mange kjente med på timen så det var moro!

Meldte meg også inn i den nye trenings kampanjen, tren 25 ganger i løpet av 15 uker, da må det være 2 sal timer og 2 spinningtimer i tillegg til vanlig trening på apparatene :) Da er man med i trekningen av ett gavekort, hva det inneholder er vel en overraskelse ;) Men sist jeg var med på treningskampanjen så fikk jeg en Treningsbag + 5 gratis Imsdal vannflasker:D

Fikk igjen skryt av regndressen til Adele i barnehagen i dag :D JEIJ! Blir så glad når klærne funker å holder mål! Lille prinsessa mi skal jo ikke bli våt å heller ikke fryse! Adele er også veldi opptatt av ei jente i barnehagen og hun er veldi omsorgsfull :) Passer på å følger med, lærer seg nye ord å navn hver eneste dag å det er så spennende!

Som i dag mårrest, jeg måtte ut å måkke litt slaps for å komme oss ut, men så kom det en traktor så jeg kunne gå fort inn igjen.
Da kom hun springende mot meg å sa : Mamma griisaa her.. mamma.. papir. Da hadde hun grist med vannkoppen sin på stuegulvet og ville da ha papir fra meg. Det fikk hun å hun gikk rett bort å tørket opp selv :D Flinke jenta mi <3

Hun elsker å gå på turer å er snar nå når vi er ute å måkker snø. :) Blitt mye bedre i barnehagen også å det er supert! ;)

Holder på med nytt strikkeproskjekt, en til monsterbukse til Nickolay..
Fiine farger syns jeg da, Brunt,blått og grønt ;)

Ongene fikk pølse og potetmos til kveldsmiddag i dag, å jeg kjente det var veldi vanskelig å holde meg unna :s Gleder meg til jeg kan få spise mat igjen:)

Nå er det kveldsstell å lalle tid på mine små<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar