Totalt antall sidevisninger

mandag 31. januar 2011

Dag 2 Xtragavanza

Dag 2 har gått som smurt egentlig :) Igår var jeg bare kvalm å VELDI SULTEN hele tiden.. Nyttet ikke å pakke i meg shake heller..

å ikke likere ble det av alle mat reklamene på tvn..

Men jeg kom meg igjennom uten å svikte :D

Idag har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt! HURRA..
Kanskje det ikke blir så ille som først antatt?!

Gleder meg igrunn til å se resultater... Fikk høre det i dag på treningen at jeg hadde "tyntes" :D ser det ikke selv, men jeg kjenner det jo på klærne;)

Er gøy når andre ser at man er blitt tynnere.. :D

Har ikke veid meg siden forige uke så det kan bli spennende å veie seg neste gang!
Holder meg vekke fra vekta med vilje. Blir mere spennende å se resultatet om 14 dager da :D kanskje man får et lite vekttap sjokk :P

Nye mål.
Startet for 4 mnd siden å trene.

da var jeg i :
Livmål 107cm nå er jeg 89cm!
Så det er fremgang i cm men ikke i kilo sist jeg ble veid.

Ser frem mot dette xtragavanza året ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar