Totalt antall sidevisninger

søndag 23. januar 2011

Kjenner at man LEVER :)

Denne helgen har vært fabelaktig!

Fikk ordnet meg barnevakt fra lørdag til søndag, så da var jeg ute å feiret min gode venninne Yamina. Vi endte opp på Ramona ett danseutested! Der jeg dansa så mye som jeg aldri har dansa før :p Men stor kos`te meg :D

Gikk hjem i halv 3 tiden, men det var så glatt at jeg brukte nesten 1 time på å gå fra byen å hjem til foreldrene mine.. Tar vanligvis bare ett kvarter.

Dagen i dag har vært helt grei, fikk sove lenge å ikke var jeg dårlig heller;) Skulle jo egentlig ta med meg ongene å besøke ett vennepar men bilen er til reparering hos en kompis, å han ble ikke ferdi til avtalt tid (var vist mere jobb enn han hadde regnet med) Så pappa og mamma kjørte oss hjem til Storforsheia.

Kommet en god del snø å det var såpeglatt på veiene. Litt bedre føre hær oppe enn neddi byen da :) Men det første jeg måtte gjøre da vi kom hjem var å måkke snø.. Fikk tid å hoppe i dusjn før mamma å dem dro å det var godt! Regnet ute så jeg var søkkvåt! hehe

Nå sover mine søte engler å jeg har fyr i ovnen å bare koser meg med film på tvn. Skal snart finne sengen jeg også. Mandag å nye muligheter for trening :D

Fikk forresten ett kjekt jobbtilbud i helgen, 50% stilling som passer meg UTMERKET! Så nå skal jeg levere cvn min så kanskje jeg får meg jobb :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar