Totalt antall sidevisninger

onsdag 19. januar 2011

ZUMBA er TINGEN!!

Fytti rakkern zumba var gøy!! Kjentes ihvertfall at man hadde ristet på alt man har av pupper,lår og rompe! :D

Å det var FULL time ;) Kjempe morsomt at vi var så mange sammen som danset å slo oss løs;) Elsker mine nye tilværelse.. har på di 2 siste ukene gått ned 2,5kg å gått inn 2cm til;) så nå er jeg oppe i 9cm ialt :D

Å nå er det ikke lenge igjen til xtragavanza starter opp heller! Kjenner jeg gleder meg som en liten unge til kiloene ramler BOKSTAVLIGTALT av:D:D:D

Har en lykkerus i meg i dag, å det er så DEILIG! Kan ikke noe for det, JEG BARE ER SÅNN:D

Nickolay har fått øyekatar, så vi var innom legen å fikk resept på øyedråper. Så nå får han øyedråper. Virket rimelig kjapt å ser forbedringer allerede etter 2 gangs drøpping:)

Adele har storkos`t seg i barnehagen(noe hun gjør hver dag) Di har vært ute å lekt masse idag, å hun blir bare bedre å bedre på å gå selv ute. Har en tendens til å stoppe opp å hyle skrike for at hun vil bli bært:p Vi har ei meget bestemt lita frøken å det merkes^^

Men onga våre er perfekt i mine øyne uansett;) Alle har feil eller mangler men det er ikke noe jeg henger meg opp i når det gjelder onga våre<3 Elsker dem med hele meg å litt til;*

Tilbake til Zuuumbaaa :D Herrefred for et arti danseprogram;) Gleder meg vilt til neste onsdag altså ....

Nå Danser vi å hører på musikk, Skal ha fiskegrategn til middag i dag,å det gleder vi oss veldi til! En stooor favoritt her i huset sammen med fiskeboller å kjøttkaker å etc^^ Lager all maten selv så jeg vet hva vi får i oss :)

Siden jeg prøver å slanke meg så er jeg bynt å lese på produktene jeg kjøper å jeg teller kalorier :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar