Totalt antall sidevisninger

mandag 17. januar 2011

Nickolay er bare FANTASTISK!

Startet med nattavvenning igår, det fungerte slik:

Han la seg kl 7,og jeg har på han en nattpose(han er veldi urolig når han legger seg,(reiser seg opp og nekter å legge seg ned)sovnet halv 8 ca...
Våknet igjen ti over halv 12 (jeg hadde nettopp lakt meg)Veldi typisk han:p

Jeg ventet litt for å høre om han roet seg ned selv. det gjorde han ikke.
Gikk da inn og prøvde å roe han ned i sengen først,det nyttet ikke.
Hentet da tutkopp med vann på. han drakk litt(holdt han da inntil meg). Roet seg ned i armene mine, og sovnet. La han da tilbake i sengen, men da våknet han med engang å startet hylskriking(som i fornermet skriking). Tilslutt tok jeg han med meg opp i stuen holdt han til han var sovnet la han da ned i sengen sin(han har eget rom)og da var kl ca ett i natt.

Jeg våknet kl kvart over 7!! Å han sov enno:D
Helt fantastisk, håper det fortsetter slik.
Da går jo avveningen greit:)

Klem fra stolt Mamma<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar