Totalt antall sidevisninger

torsdag 13. januar 2011

Endelig FERDI :D


Baggybuksa som jeg har strikket på siden i Fjor høst (sept 2010)er nå ENDELIG ferdi;) Å værdens vakreste Nickolay passet den perfekt;) Min mamma har hjulpet meg en del siden jeg ble så strikkelei.. Så hun har gjort den helt ferdi for meg:D

Dagen i dag har ellers vært perfekt! Kom meg på trening i dag også.. Føler meg sprek å full av energi, ganske greit siden jeg har 2 aktive smågull;)

Småkaldt ute i dag -23 da vi parkerte uttenfor for litt siden.. Så da har jeg fyrt opp i ovnen å spist litt restmiddag fra igår (Lasagne). Ongene koser seg sammen å jeg blogger litt!

Senere skal jeg strikke ferdi genseren til Adele, gleder meg til å få tatt bilde å til den er ferdi :D

Fikk også strømregningen i går.. Litt over 2000 på bare 1mnd er mye syns jeg.. men kanskje ikke siden vi bor i enebolig med 2 etasjer ^^ Hva synes dere om strømprisene for tiden?? Dyrt? eller går det greit? :)

Ha en flott dag å kommenter gjerne ;)

2 kommentarer:

  1. 2000,- førr 2 mnd og bruka bære eletrisk varme <3 Superglad det blei så lite her, så for meg monster regning som i fjor på den her tia! over 4000,-!

    SvarSlett
  2. Huff ja, men syns den var ekstra dyr i år :o Dyyyre strømpriser.. eller det er vel egentlig nettleien som tar kaka :(

    SvarSlett