Totalt antall sidevisninger

fredag 14. januar 2011

Det er helg!!

Det er blitt fredag å såkalt helg.. Skal kose oss hjemme denne hælgen, kanskje finne på nå baking eller uteaktiviteter viss været tillater det :)

Har vært på frokost besøk til en venninne i mårrest å det var veldi hyggelig ;)
Klokken flyver avgårde når man er i godt selskap så plutselig måtte jeg bare dra.

Var innom mamma og pappa å hentet vaffelkakjernet jeg fikk fra dem i julegave, fikk egentlig en frityrkoker men det har vi fra før av så da byttet pappa den inn mot ett vaffeljern :D Supert syns jeg!

Nå er det leking på ongene imens jeg spekulerer på om jeg skal hive meg rundt å laga fylte Horn med ost og skinke! åå det er så nydelig godt.. får vann i munnen bare med tanken!!

Tror vi baker nå med en gang! hihi

Snakkes ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar