Totalt antall sidevisninger

søndag 30. januar 2011

Oppstart xtragavanza!

DAG 1.

Skulle egentlig starte på tirsdag som var, men fikk spysyke så følte det var bortkastet å putte i meg shake for så å spy det opp like fort...

Så nå er jeg i mye bedre form, å har startet på shake igjen!

Tror jeg skal prøve 3 måltider for dag til å begynne med, klarer ikke å følge opp å spise 6 gang om dagen.. må jo nesten ha klokken på alarm hele tiden da..
Er litt glemsk når det gjelder å huske å SPISE!! :o

Spiste mitt første måltid kl 10 i dag så da setter jeg mitt neste til klokken 14 å middag kl 17 å kveldsmaten kl 21;)
Deler da opp det siste måltidet i 2 for at det ikke skal bli for mye kalorier iløpet av dagen :p

Gleder meg til tirsdag, da er det nemmelig første oppmøte med alle i gruppen!

Nå skal barna ha seg en powernap, lurer på det samme selv men det snør det snør så da må jeg vel ut å måkke litt :)

Ha en super Søndag :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar