Totalt antall sidevisninger

lørdag 29. januar 2011

Værdens kjekkeste Mann ;-)


Her er Mannen i mitt liv!

Beste som noensinne har skjedd meg. vi har vært igjennom utrolig mye, men alltids kommet oss styrket ut av det! ;) Føler at vi er MENT 2 BE<3

2 Skjønne barn har vi fått sammen, eget hus har vi. Forlovet er vi også! Håper en vakker dag jeg får si JA til min utkårede!! Som jeg elsker med hele meg å litt til;p

Nå som han er på jobb (på båten) savner jeg han fryktelig mye, enkelte dager holder jeg det nesten ikke ut.. Men så plutselig så ringer han å da letter trykket litt..

Idag er en sånn savner han VELDI dag.. Vet ikke helt hvorfor men i dag av alle dager skulle jeg hatt hans armkrok å hvile i <3
Nå er vi i slutten av Januar.. bare 2 mnd igjen å vente..

Håper di neste ukene til han kommer hjem går like fort som Januar har gått :P

ÆLSKA DEG TOMMY ANDRÈ SKOG<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar