Totalt antall sidevisninger

torsdag 20. januar 2011

FANTASTISKE DAG :D

Dagen i dag har bydd på mye, For det første så er jeg rimelig imponert av min sønn som ble lakt i går kveld kl 7 å var såvidt våken i hal 9 tiden. Han har sovet hele natten å jeg måtte VEKKE han i mårrest ti over 8!! :D Dette var jo altså 3 natta med avvenning å det går som smurt;)

Fikk levert Adele i barnehagen å Nickolay til min mamma for jeg skulle på møte i banken min litt over 9 :)

Møtet gikk supert, å jeg fikk gode tilbakemeldinger å fikk til å med gave fra Banken :D Stormberg fleecegenser :D Super gla for det! :D

Etter møtet var det å kjøre til Spenst for å være med på Yogalates timen ;) Å det var deilig må jeg si! Er godt å føle seg full av energi å at man føler man klarer å fullføre laange dager med 2 små helt alene ;) (mannen kommer hjem igjen i slutten av Mars)

Var også på time til Marit:D Får hjelp å veiledning ang mine barn å meg selv å er kjempe fonøyd med det tilbudet jeg har fått! Har også ei utrolig flott dame som jobber på psykriatrikontoret som hjelper med med det jeg skulle trenge av hjelp, samtaler, hjemmebesøk osv. Er godt å få luftet hodet sitt til noen DU vet ikke sladdrer;) Å som MO I RANA er kjent for så er det jo RYKTER å SLADDER :/ Men synes også Mo i Rana er en flott by som har mye å by på, ihvertfall nå di senere årene :)

Mens jeg var til Marit på hs, så gikk jaggu med brannalarmen å det ble full evakuering, ALLE måtte ut.. Å vi var jo en del med små barn så vi sto i samlet flokk utenfor å ventet på klarsignal for å få gå inn igjen med di små. Heldivis at det ikke var så kaldt idag:) Hadde vist vært røykutvikling inne på expert eller noe i den durn :o ?!

For så til mamma en tur før vi dro hjemmover, hentet ut pakken til min kjære. Å det var ny telefonen hans som var kommet, en htc wildfire ^^ Noen som har enn sånn en?

Nå er Adele og Nickolay over alt å leker å koser seg,er så gøy når minste gulle også er bynt å reise seg å gå litt :) Han holder seg i bord etc da, men er gøy å se utviklingen :D

Nå skal vi spise litt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar