Totalt antall sidevisninger

mandag 24. januar 2011

Jojo ja sånn e det..

Syns i grunn det er HYSTERISK morsomt at noen virkelig tror di er helt uten feil og mangler!! Må si tøffelhelt yrke er meget krevende.. Jeg er ikke perfekt, men jeg prøver ikke heller! GJØR BARE MITT BESTE! ;)

Vært en laaang men innholdsrik dag, fikk trent litt alene i dag å det gikk bra! Kompis av Tommy har fikset bilen så nå er den friskmeldt ;) TAAKK :D

Åsså er det så godt at man har supre snille venner når man trenger dem! Stian kom nåkk en gang med traktorn sin å fikset innkjørslen vår! :) EVIG TAKNEMMELIG! Hadde ikke sjangs med verken spade elr brøyteskuffe.. Fresn er jo ødelakt så den gidder jeg ikke bry meg om engang!...

Har gått flere ras idag på e6 ned mot byen.. Syns det er veldi skummelt.. Ekkelt å tenke på at vi nettopp hadde passert åsså har det rast ut bare sekunder etter.. :s meen jeg kom meg hel hjem igjen :) Ongene er lakt og Adele er i mye bedre form.. Startet med diare i går ettermiddag, som da gikk over til spying på natta.. Satser på bhg i morgen siden hun ikke har spydd på snart ett døgn :)

Nå skal jeg strikke litt, åsså skal jeg finne senga mi..

Blir en meget spennende dag i morgen!! *sommerfugler i magen* Tror kanskje den 25 januar blir dagen da livet mitt endrer seg drastisk i positiv retning! :D

Ha en flott mandags kveld alle bloggere å tittere <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar