Totalt antall sidevisninger

fredag 21. januar 2011

Jeg HATER snøø!!!

Kjenner nå at jeg er veldi lei å sliiiiten av all snøen som daler ned fra den åpne himmelen.. Måkker meg forderva!! Å ikke nokk med det så er fresn vår ødelakt (ikke råd til en nye en før neste sesong siden vi må spare!) Å den gode minisnøskuffa jeg kjøpte før 4 uker siden klarte en kompis å ødelegge :( Å har enno ikke fått ny!

Idag har jeg måkket 3 ganger.. med en LITEN spade å det tar på ryggen min, å i tillegg så er jeg alene med begge barna så det er begrenset hvor lenge jeg kan være ute å måkke om gangen.. så det snør jo bare igjen for meg.. :s

Mannen til ei venninne av meg har vært her med traktor 2 ganger allerede å tatt innkjørslen vår, men er jo altså ikke deres ansvar å ta vare på vår snø.. men det har vært så gjæft at jeg ble nesten litt bortskjemt.. men den våte tunge snøen som ligger nå tar knekken på meg! å Bilen.. men men.. blir vel snart vår og sommer :)

Fikk altså ett jobb tilbud idag, veldi spennende! Håper håper ;)
Litt positivt oppi all snøen også :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar