Totalt antall sidevisninger

tirsdag 11. januar 2011

Du STORE lykkedag :D

Tirsdag er dagen å foruten at vi har snødd ned, har den vært helt FANTASTISK!! :D Er i så godt humør om dagen at det finnes ikke måte på:P

Alt er i boks ang lånet å nå blir ALT betalt ;) Super gla for at det ordnet seg, ingen ting er værre enn å plages med økonomien... Etter møtet dro jeg ned til byen å handlet meg litt mere garn, så nå skal jeg prøve meg på sokker til barna i første omgang:) Kommer bilder når jeg er ferdi! Etter det var jeg innom Tilbords å fant 2 nydelige servicer jeg vurderer å begynne å samle på sammen med min kjære! <3 Tror det blir extreme platinum serien for den syns jeg var den fineste! ^^

Når jeg kom hjem i halv 4 tiden etter jeg hadde hentet snuppa i barnehagen var det selfølgelig 40cm med snø i hele innkjørselen.. å vi har en laaaang innkjøring :/ Må rygge for å komme meg ut igjen siden vi har brutale snømengder hær oppe vi bor (Storforshei i Mo i rana).
Å mens jeg nå sitter å blogger kommer det plutselig en traktor kjørende inn å tar innkjørselen vår :D gjett om jeg ble gla nå!! Tar evigheter å måkke med kun en liten spade for hånd, da den er 5 meter lang ca å 3,5meter bred..

Fikk meg en GLEDELIG overraskelse til, har nemmelig VUNNET 6 månders GRATIS trening:D VAr med på en kampanje på spenst sine sider på facebook å jeg ble trukket ut som vinner:D Ble så gla at jeg hoppet opp av sofaen å klappet i henda;) Bruker ikke å vinne noe jeg så det va en hyggelig overraskelse!

Tenker jeg skal begynne me middagen nå elr kveldsmaten blir det vel. Bestemt oss for Fiskeboller i hvitsaus til middag/kvelds i dag;) Det er jammen godt det!

Klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar