Totalt antall sidevisninger

søndag 16. januar 2011

ENDELIG e gænsern ferdi ;)


Begynnte med den her for ca 14 dager siden, men så ble jeg fri for garn å måtte handle nytt. Første uke etter Nyttår å jeg sprader inn i garnbutikken veldi optimistisk på å finne mere garn slik at jeg kan bli ferdi med proskjetet mitt.

Får meg en real overraskelse da det er UTSOLGT!! Begynner nesten å grine.. Men det skulle komme mere garn neste uke.. Okei tenker jeg, en uke går bra å vente.. Jooda
meen må jo ha no å holde på med på kveldene når ongene er lakt. så jeg kjøpte meg noe Drops Karisma garn og strikket noen halser imellom tiden:)

Genseren er strikket i Drops sitt ALASKA garn, super deilig og klør ikke, brukte åsså dette garnet på luene jeg har strikket;)

Fant foresten oppskriften på strikkeverden på fb, til en blogger som heter Maya. kan ikke med å linke inn hennes side her så håper hun ikke blir fornermet hvis hun oppdager dette innlegget! Oppskriften var super enkel å perfekt for meg å forstå!

Ønsker meg gjerne flere strikke oppskrifter.. gjerne sånne som det står hva man skal gjøre hver pinne?! Hvis noen skjønner det så del gjerne sokke oppskrift til baby/barn til meg i str 1 år og oppover;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar