Totalt antall sidevisninger

søndag 9. januar 2011

Ivrig blogger....

Tenker at jeg har blogget nokk for i dag å resten av uken :P

Blir vel igrunn litt ivrig når jeg først setter igang :)
Hadde så mye på lager av både bilder å tekst! Liker at ting skjer fort å at ting ikke stopper opp for meg(går gjerne litt lei da) Samme gjelder strikkingen..

Elsker å strikke, men får jeg ikke til på første forsøk gir jeg liksom opp en stund før jeg gidder å prøve på nytt.. Flere som har det sånn?

Men er litt av den stae typen også, så når jeg bestemt meg for å få ting til.. så får jeg det til tilslutt;) Er ikke skytte for ingen ting;p

Har hatt koselig besøk av en veldi god venninne i kveld, mamma og pappa var også innom på kaffe å hjemmelagd eplepai alà Mariell ;) Den ble oppspist for å si det sånn!

Sitter igjen med følelse av en vellykket helg å at Mandagen bare skal komme for jeg er klar som ett egg ;)

Imorgen starter treningen opp igjen for fullt å jeg har satt meg mine mål!
Skal ned 20kg til sommern;) Å det skal jeg KLARE :D
Meldt meg på xtragavanza(vet ikke åssen det skrives)å det skal vistnokk gi gode resultater! Har ei jeg kjenner som har gått på det å hun er ikke til å kjenne igjen!! Gleder meg veldi til det starter opp nå i midten av januar;)

Ha en flott natt å en fortryllende mandag!

2 kommentarer: