Totalt antall sidevisninger

tirsdag 25. januar 2011

Ny Start med Xtragavanza

Da har jeg altså meldt meg inn i xtragavanza.

Var på info time i dag, og startet med shakene i dag også...
Vekta mi ligger på 96,2kg pr dags dato (bare gått inn i cm siden jeg startet treningen i sept) En av grunnene til at jeg ville begynne på dette kurset!

Så nå blir det spennende å se om det skjer noen forbedringer! Har trua :D

Målet mitt er 70-75kg tilslutt, har vært der før å skal klare det igjen! :D

Ett minus med dette xtragavanza kurset.. koster over 3000kr i mnd, men det er jammenta verdt det!

Nå er det bare få minutter til mitt siste måltid for denne dagen, å jeg har allerede vært på do maaange ganger.. Helt utrolig at det går ant, men det er sant!

Skal prøve å få lakt ut før og etter bilder også etterhvert, siden dette er noe jeg kommer til å blogge om hver tirsdag i ett år :)

GLEDER MEG TIL NESTE TIRSDAG!!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar