Totalt antall sidevisninger

mandag 17. januar 2011

Mandager er suverene :)

Dagen vår startet litt over 7, da måtte jeg stå opp å gå ut å måkke snø :) Fin morgentrim! Nickolay sov enda, mens Adele satt i gostolen sin å så barnetv;)

Kom inn ti over halv 8, Ordnet meg og ongene å kom oss avgårde til barnehagen, Adele hadde på seg genseren jeg har strikket til henne å jeg fikk mye skryt :D Men jeg er veldi stolt av meg selv siden jeg fikk det til ;)Adele har hatt nytt strikkeplagg nesten hver dag forige uke så det er gøy å få høre hvor flink en er ;)

Er glad jeg kan strikke, ihvertfall nyttige ting til mine egne barn! Åsså blir dem jo så søte <3<3<3

Dagens time på spenst med Kine var skikkelig FRESH!Helt nytt program og jeg syntes timen var kjempe morsom,og det kjentes virkelig i rompe å lår:D GLEDER meg allerede til neste gang! Onsdag skal jeg prøve meg på zumba, har sett på en time å det såg virkelig arti ut, men også litt vanskelig.. Elsker jo å danse så må da få til å danse til zumba rytmene^^

Skyndtet meg hjem til mamma å fikk tatt meg en rask dusj, ordnet Nickolay åsså dro vi på Helsestasjoen. Å vi fikk GLEDELIGE NYHETER :D SUPER gla mamma jeg nå!

Vakreste gullgutten min har blitt 8 kg (gått opp fra 7,2) og blitt 67,5cm! Så han vokser å følger sin kurve akkurat som han SKAL! ;)Fikk mye nyttig tannpuss informasjon, åsså var det felles gruppe så vi fikk møte di andre "babyene" som er jevngamle. Gøy å se utviklingen på di små!

Fikk også levert inn søskensete (emmaljunga) på småtroll å fikk tilgode lapp på 699kr;) Så nå gleder jeg meg til salget starter opp neste uke så jeg kanskje får kjøpt noe nyttig til mine barn!

Var jo selfølgelig innom garnbutikken å kjøpte enno mere garn:p STRIKKEDILLA jeg?? Ja nå tror jeg at jeg har kurven min full å vel så det.. Til å med soffan er full av garn;)Kjenner egentlig at jeg trenger et lite pusterom fra strikkingen, meeen så er det jo det at jeg har ett par eller 3 proskjekter surrende rundt i hode som jeg BARE MÅ få gjort ferdi ^^

For å bytte tema så har avvenningen startet i kveld :o Altså, Nickolay skal fra å med i kveld ikke få pupp på natta. HÅPER det ikke tar alt for lang tid å få han avvent.. Han har også fått sovepose (jeg har fått lånt av en super snill venninne)som han sover i for første gang nå i kveld. Håper den hjelper litt :) Det er ikke noe seler eller noe sånt, han ligger bare i en sånn pose å han kan bevege seg!

Nå er det Unge Mødre på 5 :)

Ha en flott kveld alle sammen ... ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar