Totalt antall sidevisninger

lørdag 15. januar 2011

LØRDAG og Humøret er på TOPP :D

Det er helg å vi er hjemme å koser oss. Adele har sovet en laaang lur idag på over 2 timer :o (håper hun ikke brygger på noe).. Nickolay derimot sov kanskje 20 min åsså nektet han å sove noe mer..

Skikkelig sur og suttrete idag han :/ Reiser seg opp over alt å ramler.. Skriker å klager litt reiser seg igjen å sånn holder han på. Men som jeg sier til han Du må ramle noen ganger før du får det helt til <3

Ble ikke hornbaking i går så vi baker det i dag istede :D Deigen er snart ferdi hevet å da blir det Horn om ikke lenge ;)

Gleder meg til MANDAG :D Skal på trening igjen åsså skal vi på hs på 10mnd kontroll me supersnusken min!! Er så spent på å se om han har blitt noe lengre å om kiloene har gått mer opp! ^^ "ALLE" vi treffer sier han er så liten hele tiden.. blir så lei meg for han er jo ikke det?! Greit han ikke er så lang men det tar han jo igjen om nån år :)Vekten e perfekt synes jeg da, kjennes at han er blitt mye tyngre enn sist vi var på kontroll..

Henger meg litt opp i hva andre mener å sier om Nickolay.. grunnen er vel at jeg ble veldi skremt da vi var på 3 mnd kontroll å helsesøsteren sier han ikke er som han skal i hodemål. Det vekser ikke slik som det skal.. Men han fulgte sin kurve...

Ble henvist til sykehuset Mo i Rana til barnelegen, fikk time ganske kjapt! Å di undersøkte han grundig (var 2 stykker) å di kunne ikke finne noe galt med Prinsen vår! :D ENDELIG tenkte jeg.. hadde gått å bekymret meg i flere uker, ikke hatt matlyst osv.. å nå så det ut til at han var frisk.. han var til å med i røngten..

Men så stagnerte veksten hans (lengden) å alle kommenterer det.. Jeg syns jo prinsen min har vokst å utviklet seg myye fortere enn mange andre.. Han har vært aktiv fra han var 1mnd gammel, å jeg har fullammet han å gjør det enno:)Men i tillegg får han 3 måltider med fast føde å vann fra kopp.

Hvorfor er det slik at man henger seg opp i hva andre mener å sier?? Kjenner jeg blir meget frustrert over det.. Prinsen min er oppegående å vel så det! Men tenker jo mitt jeg også, er det noe som er galt siden han ikke strekker seg?

Håper vi får ett nytt lengde mål på Mandag!! Men jeg skal ikke håpe for mye..

Klemmer fra Mariell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar