Totalt antall sidevisninger

onsdag 12. januar 2011

RØYKFRI I ETT HELT ÅR :D

Endelig kom daton jeg har venta på, nå er det akkurat ett år siden jeg stompa røyken! Angrer ikke ett sekund på at jeg slutta!

Er bare positive ting meg å slutte å røyke for min del! Bedre kondis, bedre lungekapasitet, friskere ånde :D Bra for helsa å ikke minst er jeg ett godt forbilde for barna mine som jeg elsker så utrolig mye!

Har ikke brukt noe annet istedefor å det er jeg RIMELIG stolt av;) Kuttet ut alt av NIKOTIN!! Fiisj å fy for en styggedom røyk egentlig er..

Meeen jeg er ikke blitt en sånn ANTI IKKE RØYKER.. Tåler at andre som er rundt meg røyker å ber ikke folk om å hive opp ett vindu elr 2.. Min kjære røyker jo fortsatt.. har prøvd å få han til å slutte.. men det MÅ nesten være hans valg:) Elsker han jo like mye uansett om han røyker eller ikke <3

I år har vi faktisk 5 års jubileum<3 Ikke værst til oss å være ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar