Totalt antall sidevisninger

mandag 10. januar 2011

Gla`Mandag er ikke bare på Joker!

Dagen i dag har vært fabelaktig, for det første sov Nickolay fra han ble lakt ti på 7 til halv 5 i mårrest,uten å våkne å ville ha pupp!Helt fantastisk..Må snart venne han av puppen siden jeg skal starte på xtragavanza...Vil egentlig ikke slutte men det er jo ikke bra for han å få pupp hvis melken ikke er tipp topp?!

Sliter litt der.. vil.. men vil samtidig ikke slutte.. elsker den nærkontakten jeg har med min sønn<3 men har jo holdt på siden fødselen å han blir jo 10mnd nå den 16 januar.. kanskje påtide?? Eller hva synes dere?

Kom meg også på spenst å fikk startet opp treningen igjen! Godt var det, å var selfølgelig der sammen med min gode venninne å treningspartner Linn;)

Mamma`n min passet Nickolay, og Adele var jo i barnehagen:) En litt suttrete tilbakekomst i dag for henne siden hun har vært syk siden onsdag i forige uke... Men det gikk seg til å det er ingen ting som er bedre enn å få høre at barnet ditt har det godt! ;)

Fikk også ordnet med di siste papirene til husbanken i dag:D GODT!! Så i morgen skal jeg på møte å få vite hvor mye det blir til sammen (har fått lån innvilget) men litt kjekt å vite så man kan sette seg opp ett ordentlig budskjett;)

Kjørte så til Storforshei etter en lang dag nede i byen, henta snuppa i barnehagen å vi kjørte hjem å ordent oss litt før jeg bestemte meg for at jeg og Adele skulle ha alenetid sammen;)

Tok henne med meg til bakeribygget på ungdomsgruppa der hun fikk all den oppmerksomheten hun fortjener<3 + litt til ;) Der ble det lagd hjemmelaget pizza i 3 forskjellige smaker, NYDELIGE var di.. Adele elsket den me pølse på :D Mere mere mere sa hun ;)Etter pizzaen var det klart for deilig dessert, fruktsalat! Ikke bare er det godt men det er jo SUNT også :D:D

Nå sover mine søte små å jeg lengter etter senga jeg å.. Fått betalt en del regninger så da kan jeg vel legge meg med god samvittighet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar